Monday, September 14, 2009

kad Raya Dari Aku Untuk Semua...




Dengan kesenpatan ini aku sekeping kad raya yang tak seberapa untuk aku mempersembahkan pada semua sahabat, semua follower dan sesiapa sahaja yang datang ke blog aku ini..
Ambiklah kad raya nie untuk di tempek di blog masing2..

Harapan aku andainya ada silap dan salah aku pada sahabat semua..
Dapatlah kiranya sahabat semua memaafkan aku..
sesungguhnya aku ini seorang manusia
yang tidak boleh lari dari kesilapan.. semoga kesilapan dan kesalahan
yang aku lakukan sebelum ini akan menjadi sempadan bagi aku untuk meneruskan kehidupan di akan datang... Aku juga memaafkan kesalahan korang
(kalau ade laa) seadanya.. 0-0... Dikesempatan ini juga aku ingin Mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Semoga Sahabat semua selamat sampai ketika pulang ke kampung dan selamat semula pulang bekerja...

maklumlah kereta banyak musim2 raya nie.. InsyaAllah..
Semoga Allah Menjauhkan Sahabat semua dari malapetaka..
Dan selamat berbahagia di Hari Raya..


Note: Jangan Main mercun.. Mercun tu bg kat aku.. biar aku habiskan..

5 comments:

♥ayudeadwish♥ on September 14, 2009 at 9:45 AM said...

kad raya yg cgt cantek.. maceh ea...

mrs.miera ^__^ on September 14, 2009 at 10:10 AM said...

da amek da.. mekasih

::dazlaila:: on September 14, 2009 at 11:33 AM said...

tq kung..
(psst dodol xde ke)

NURA on September 14, 2009 at 3:36 PM said...

salam sobat
terimakasih ya saya diberi KadRaya,,
keren banget sobat.

Ieda the Rainbow Princess on September 17, 2009 at 1:43 AM said...

Thanks..Dh amek..Slmt Hr Raye..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LeNgGaNgKaNgkuNg Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template