Monday, August 10, 2009

Award Untuk Semua...



Assalamualaikum.. buat pertama kalinya aku membuat award untuk diberikan kepada kengkawan yang telah sudi datang menjenguk blog aku.. kalau aku boleh bagi goreng pisang dah lama aku bagi.. tapi apekan daya.. Award ini aku ciptakan adalaj untuk menghargai sokongan yg telah kengkawan semua berikan.. terima kasih semua.. Pada kengkawan yg datang singgah tu silalah amik yer.. jangan malu2.. hehehehehe..

note: Ambik..jangan x ambik.. letih aku buat taw.. x ambik siap korang (sambil cekak pinggang)

6 comments:

LiLacFlA on August 11, 2009 at 12:17 AM said...

mai kutip award!!!!!!
mana button follow eh? x jumpalah

Cik Peanut on August 11, 2009 at 12:26 AM said...

yeah..
thankz
t peanut tampal kat blog k..

m u n g e r on August 11, 2009 at 8:35 AM said...

huhuu... kung cane munger nk amik??? name munger pon xde dlm list... waaaaaaaaaa

Love Lavendar on August 11, 2009 at 9:09 AM said...

cmne nk amik award ni? award je ker? cash money xde? hik3.....

imam CR7 on August 13, 2009 at 9:14 PM said...

Muk donk awardnya!!1 hhee!

~ieDa~ on August 20, 2009 at 10:26 PM said...

Salam..Allahhuakbar..Br check cbox td
Cik Kung ada invite saya amek Award..
Okey..saya amek award nie esok..InsyaAllah..
TERIMA KASIH BNYK2 ATAS KURNIAAN AWARD
BEREBEN MERAH & CANTIK NIE!TQ!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LeNgGaNgKaNgkuNg Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template