Tuesday, April 21, 2009

Wanita ke Perempuan nih..


Ni kisah 1st time aku ngorat secara terbuka.. aku nie bukan laa kaki ngorat.. sbb aku ni x biasa wat keje camtu.. Suatu hari aku pegi Pejabat pendaftaran untuk tukar IC baru.. sbb IC yg aku guna tu pakai pic aku masa Ting.1 so kene laa tukar.. Balik tu aku naik bas.. kebetulan laa plk bas tu x ramai orang.. ader drebar, konduktor, aku ngan sorang awek (boleh tahan laa). Rasa cm nak ngorat laa plk awek nie kan.. 1st time nie.. malu gile nih... dengan selambenyer aku aku mengorat awek tu sambil terketar2.. hahahahahahaha... dapat jugak laa no tipon.. masa tu x mampu lagi nak pakai hp.. tipon rumah jer.. masa tu aku keje kat lipis.. dia keje kat kuantan.. tapi duk lipis.. masa tu aku sambung belajar kat kuantan.. ujung minggu jer aku pegi laa sana(kuantan) ader kelas.. sambil dating ngan awek tu.. 2 bulan gak laa aku kawan ngan dia.. pastu aku tinggal bodo jer awek tu.. bukan sebab aper.. aku x tahan dgr ayat dia.. dia cakap ngan aku dia nak carik pakwe yg boleh bagi dia kekayaan.. bagi dia duit.. bagi kete.. selambe je dia cakap kat aku.. pastu aku terus tinggalkan dia.. dalam ati....aku jumpe jugak aku ngan org camneee ekk.. hampeh!! wakakakakakaka


Note: Sengal awek nie...

3 comments:

miera on April 21, 2009 at 4:59 PM said...

lolx.. mmg patot tinggal pom kalo camtu.. hihihi

3rd on April 22, 2009 at 12:56 PM said...

mmmm.. wakaka tp btol la pompuan skarang lebih ke arah tu da becoz pompuan skarang byk yg belajar tgi2.. dorg die byk yg jeles sesama sendiri.. x leh org lebih dari diri sendiri.. bersaing secara positif haha..

(¯`•·¸ NiNa™ ¸·•´¯) on May 13, 2009 at 12:00 PM said...

Grinning ... lol ... no comment ... boleh buat ketawa sukar berhenti ... hahahahahahahhahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahhaha

Ops sowie tuai rumah ... suka-suka sahaja hendak beri komen .. boleh kan hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LeNgGaNgKaNgkuNg Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template