Friday, April 17, 2009

Tapau oh tapau...


Assalamualaikum... hari nie aku nak citer kat korang satu perangai yg patut di contohi oleh isteri-isteri dan yg bakal bergelar isteri... Kat kantin tempat aku keje nie bekpes tu lambat laa sikit.. kalau kol 745 tu makanan x der lagi.. kol 8.00 pagi baru ader, tu pun kadang2 x complete lagi, so ramai jugak laa yg tengah kebulur tu datang makan... pastu kol 9.30 makan untuk lunch pun dah tersedia.. x kan nak lunch.. baru jer bekpes.. kekadang aku pegi laa bekpes+lunch terus tapiiii kalau lambat jer 30minit... tinggal bekas jer laa.. si isteri-isteri mithali nie bungkus lauk untuk malam terus.. tak igt punyer tapau... dah laa tukang masak tu x reti-reti nak masak bebanyak..sorang-sorang sekarung bawak balik... adoooo tu laaa isteri mithali kat tempat aku keje... Betol-betol mithali isteri nie..

*isteri mithali oh isteri mithali... hahahahahahaha

3 comments:

miera on April 17, 2009 at 11:35 AM said...

hahahaha... sengal

PeErA on April 17, 2009 at 5:29 PM said...

bgos pe 2,,,
jimat barang dpor,,,haha~

ungugelap said...

sesungguhnya tapau itu adalah lebih baik dari megi...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LeNgGaNgKaNgkuNg Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template