Monday, April 20, 2009

Cinta Berok ku..


Assalamualaikum... Pertama sekali aku mengenal cinta.. masa aku dibangku sekolah rendah lagi.. masa aku mula2 berpindah kesekolah baru.. aku ader seorang jiran.. nama nyer pun seindah rupa..kitaorang berkawan sejak kecik.. walau kemanapun aku, aper sajer aktiviti yg sekolah aku buat dia tetap bersama aku.. walaupun masing memendam perasaaan cinta yg tak terlepas. Namun kami tau kami saling mencintai.. indahnyer masa tu.. cinta berok laa katakan.. macam dalam citer sembilu tuu... naik beskal time balik sekolah... men kejar2 plk... memang romantik laa cinta berok tu...hahahahaha...cinta yg tak terlepas tu berlanjutan sampai kami habis sekolah rendah.. masa tu masing-masing membawa diri ke sekolah menengah. Bila lama tak berjumpa.. cam biasa lah rasa rindu membara di hati masing2. Masa tu berhubung laa pakai surat.. meluahkan rasa cinta yang terpendam di hati masing2 (sempat jugak laa meluahkan perasaan masa tu). Namun cinta berok nie x kenama laa.. pas tu kami senyap x berhubung walaupun ngan surat.. walaupun ader jugak terjumpa kat kampung.. Namun perasaan cinta tu hilang perlahan-lahan hingga hilang semuanya namun kesannyer masih terasa hingga sekarang... ermmm

Note: Berok Oh Berok...

2 comments:

~SiS~ on April 20, 2009 at 1:56 PM said...

ermm..jgn la samakan CINTA itu sama BEROK....len benar maknanya tu..wakakakaaka

LeNgGaNgKaNgKuNg on April 20, 2009 at 2:03 PM said...

alaaa.. cinta berok kann... hahahahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LeNgGaNgKaNgkuNg Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template