Thursday, April 16, 2009

Bukan rezeki aku..


Assalamualaikummm....

Semalam dalam perjalanan balik keje.. macam biasa terfikir nak makan aper malam nie.. pikir punyer pikir.. teringat ikan Tenggiri ader lagi dalam peti sejuk.. Yumm.... goreng belada best nie.. sampai jer rumah.. terpikir.. mana ampai kain aku nih.. laaa dah lepas kebawah rupenyer.. adooo baju yang aku basuh semalam semua kotor sebab jatuh atas tanah.. kutip dulu letak dalam bakul... x sempat tukar baju.. aku terus meluru ke dapur untuk keluarkan ikan Tenggiri dari peti sejuk sebelom diproses.. rendam dalam air paip (air tank) dalam sinki.. masuk bilik.. baring2 jap macam best jer..tetiba terdengar bunyi menda jatuh kat dapur.. jengok punyer jengok.. kucing bawak lari aku punyer ikan daaaa.. hampeh tol.... bengang giler aku..aku pun ambik laa kain aku yang kotor tadi utk aku basuh... buakak jer paip.. air pulak x der...

*adoooooooooo

1 comments:

miera on April 16, 2009 at 4:41 PM said...

hhahahaha.. kesiannnn

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LeNgGaNgKaNgkuNg Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template